Test diagnostyczny silnika 1.9tdi w układzie pompowtryskiwaczy o mocy 105km wyposażony w filtr DPF.
Test został przeprowadzony przy pomocy systemu diagnostycznego ODIS, VCDS, AUTOCO.
Przebieg testu:
Efekty diagnostyczne po zabiegu:
Efekty odczuwalne:
- Potwierdzenie sprawności silnika – pomiar na hamowni
- Potwierdzenie sprawności silnika – pomiar emisji spalin
- Diagnostyka stacjonarna – wartości rzeczywiste
- Testy sprawdzające odczyty czujników
- Jazda testowa – wartości rzeczywiste
- Wodorowanie silnika – 45min
- Obserwacja wartości podczas zabiegu
- Jazda około 100km
- Diagnostyka podczas jazdy – wartości rzeczywiste
- Silnik wchodzi szybciej na obroty dzięki natychmiastowemu uzyskaniu ciśnienia rzeczywistego względem oczekiwanego na turbinie
- Wyrównanie korekcji dopalania mieszanki powietrzno -paliwowej / skuteczniejsze dopalanie mieszanki
- Spadek ilości sadzy na filtrze DPF
- Spadek różnicy ciśnień
- Natychmiastowe uzyskanie masy rzeczywistej zasysanego powietrza względem oczekiwanej
- Cicha praca silnika
- Równa praca silnika
- Większy zasięg na baku paliwa
- Mniejsze spalanie
- Przywrócenie dynamiki silnika