Test diagnostyczny silnika 1.9tdi w układzie pompowtryskiwaczy o mocy 105km wyposażony w filtr DPF.

Test został przeprowadzony przy pomocy systemu diagnostycznego ODIS, VCDS, AUTOCO.

Przebieg testu:

Efekty diagnostyczne po zabiegu:

Efekty odczuwalne: 

  1. Potwierdzenie sprawności silnika – pomiar na hamowni
  2. Potwierdzenie sprawności silnika – pomiar emisji spalin
  3. Diagnostyka stacjonarna – wartości rzeczywiste
  4. Testy sprawdzające odczyty czujników
  5. Jazda testowa – wartości rzeczywiste
  6. Wodorowanie silnika – 45min
  7. Obserwacja wartości podczas zabiegu
  8. Jazda około 100km
  9. Diagnostyka podczas jazdy – wartości rzeczywiste
  • Silnik wchodzi szybciej na obroty dzięki natychmiastowemu uzyskaniu ciśnienia rzeczywistego względem oczekiwanego na turbinie
  • Wyrównanie korekcji dopalania mieszanki powietrzno -paliwowej / skuteczniejsze dopalanie mieszanki
  • Spadek ilości sadzy na filtrze DPF
  • Spadek różnicy ciśnień
  • Natychmiastowe uzyskanie masy rzeczywistej zasysanego powietrza względem oczekiwanej
  • Cicha praca silnika
  • Równa praca silnika
  • Większy zasięg na baku paliwa
  • Mniejsze spalanie
  • Przywrócenie dynamiki silnika